נעים מאוד :) כאן עמותת לצאת מהקופסא

מודים לכם מאוד שהגעתם אלינו לאתר ונשמח לספר קצת על עצמנו.

עמותת לצאת מהקופסא הוקמה בשנת 2010 על ידי קבוצה של מעצבים צעירים במטרה להשתמש בעיצוב ככלי להעצמה של מטרות חברתיות מגוונות. מאז ההקמה יזמה העמותה עשרות תוכניות עיצוב בתחום החינוך, הפריפריה, השיקום והאוכלוסיות המיוחדות בישראל, עזרה ותמכה באלפי אנשים.

אנו פועלים ממתחם ייחודי שהקמנו בעיר בת-ים - "טרמינל עיצוב" בו פועלים מתמודדי נפש, מעצבים, אומנים ויוצרים אחד לצד השני. במתחם שלנו הקמנו מפעלי שיקום, עסקים חברתיים – נגרייה, בית קפה, מפעלי אריזה וחצר חברתית.

וכל זה ממש על רגל אחת!

תוכלו לקרוא עוד על הטרמינל כאן >>>

אתם בטח שואלים את עצמכם למה העמותה נקראת "לצאת מהקופסא". או אז זו שאלה מצויינת! בתחילת הדרך שלנו (אי שם ב 2010) גייסנו כסף להקמת העמותה באמצעות מכירה של קופסאות וכל ההכנסות אפשרו לנו להקים את הפעילות החינוכית והחברתית של העמותה.

בימים אלו (יוני 2026 לאחר 16 שנה!) אנו נרגשים להשיק את מהדורת הקופסאות החדשה שלנו וכל ההכנסות ילכו לתוכנית נביעה – תוכנית המלווה אומנים נכי צה"ל פוסטראומה כתוצאה מטראומה צבאית.

תודה שקראתם עד לכאן

תוכלו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם החדש של העמותה >>>

לקרוא עוד על תוכנית נביעה >>>

או להתעמק בסיפור הקמת העמותה ועל הועד המנהל שלנו >>>

מאחלים לכולנו מציאות ישראלית טובה ובריאה יותר.